2014. június 6., péntek

Rózsaszirmos málnaturmix



Korán kel a Nap (04:47), s bár Nappal együtt nem kelek, nekem is korán indul a nap....




A frissítő, melegítő rózsaszirmos málnaturmix, 
frissen szedett rózsasziromból és málnából, igazán üdítően hat.
Zabpehellyel sűrítettem.




Rózsaszirmos málnaturmix

Hozzávalók
1 marék málna
1 szál illatos rózsa szirmai
1 ek zabpehely
1 tk méz
3 dl víz

Mindent a turmixgép tartályába tettem és összeturmixoltam.




Lehetőségünk szerint kezeletlen gyümölcsöt és virágokat használjunk fel, 
ne terheljük a szervezetünket fölöslegesen.
 
A kertemben harmóniára épülő "gazdálkodás" folyik, természetesen,
 semmi vegyszert nem használok, azaz több mint bió.
(Vajon hogyan írjuk önálló szóként a "bio"-t, egyáltalán írhatjuk-e önálló szóként?

A melegítő hatású zabpehelyről itt írtam bővebben:




Egészségünkre!
Szép napot!

 
 

2 megjegyzés: